ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

شگفتی جوانان کوچین|توقف شیمیدر در ایستگاه آمل

  • کد خبر: ۵۷۸۲۱
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
  • ۲
شگفتی جوانان کوچین|توقف شیمیدر در ایستگاه آمل
بازیکنان جوان تیم بسکتبال کوچین توانستند در یک بازی دیدنی با نتیجه 98 بر 89 از سد تیم مدعی شیمیدر بگذرند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال دیدار تیم‌های شیمیدر قم و کوچین آمل در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت به نفع آملی ها به پایان رسید.

کوارتر اول
آمایو سبد اول را می‌گیرد. شیمیدر در چند حمله پیاپی و بی‌پاسخ ۸ امتیاز با درغوکاسیان و خود آمایو می‌گیرد تا سرانجام متین آقاجانپور سبد اول جوانان را بگیرد. سلمانی دعوتش به تیم ملی را با یک ۳ امتیازی جشن می‌گیرد. انطرف بازی خوب یازرلو، امتیازگیری پیاپی آقامیری کوچین را دورقمی می‌کند. نیک در دو حمله ۴ امتیاز برای شیمیدر می‌گیرد. تلاش حاجیان هم ۵ امتیاز برای او و شیمیدر دارد. ارسلان یکی از دو‌پرتاب آزادش را گل می‌کند. این اتفاق دوباره برای ارسلان تکرار می‌شود تا کوارتر نخست ۲۶ بر ۱۴ به سود شیمیدر شود.

کوارتر دوم
آمایو بازهم با پرتاب منطقه‌ای سبد اول کوارتر را می‌گیرد. علی شهریاری با یک جفت پرتاب موفق جواب می‌دهد. جوانان بازهم دو‌پرتاب آزاد موفق می‌زنند و ۳ امتیازی پیتر گریگوریان، مصطفی هاشمی را به فکر گرفتن وقت استراحت می‌اندازد. در بازگشت دو تیم شهریاری با دو‌پرتاب آزاد اختلاف را کم می‌کند و گریگوریان فاصله را به دست کاهش می‌دهد. پوپویچ شیمیدر را به ۳۰ می‌رساند و متین در فست برک در کورس با ارسلان سبد بعدی را می‌گیرد. ۳ امتیازی رافی به موقع است شهریاری لی‌اپ می‌زند و ۳ بعدی را حاجیان می. زند. این پرتاب را آقامیری جواب می‌دهد، اما ۳ بعدی را هم عماد می‌زند. رحیمی این ۳ را جواب می‌دهد. ارسلان با حلقه خالی مشکلی ندارد. گریگوریان دو‌پرتاب آزاد دیگر را چاشنی بازی خوبش می‌کند. با امتیازگیری سلمانی، نوری وقت استراحت بعدی را می‌گیرد. در بازگشت پارسا فلاح دو‌پرتاب آزاد موفق دارد. حمله نیک پوپویچ با فول گل ۳ امتیازی می‌شود تا نیمه اول ۵۱ بر ۴۴ برای شیمیدر تمام شود، اما جوانان در این وقت ۳۰ بر ۲۵ برنده‌اند.

کوارتر سوم
بازهم آمایو سبد اول را می‌گیرد با یک پرتاب آزاد موفق، ولی در ریباند پرتاب بعدی نیک اختلاف را بیشتر می‌کند. نوبت درخشش شهریاری است تا ابتدا با یک ۳ امتیازی و بعد با خطای غیر ورزشی روی خودش دو پرتاب آزاد موفق دارد. شهریاری در حمله بعد ۳ دیگری روانه سبد حریف می‌کند تا اختلاف به دو برسد. امیرحسین یازرلو بازی را در ۵۴ مساوی می‌کند و هاشمی عصبانی وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت اوپن شات رافی بازهم شیمیدر را ۳ امتیاز پیش می‌اندازد، اما یازرلو جواب می‌دهد تا بازی دوباره مساوی شود. جوانان در غافلگیری روی آمایو خطا می‌کنند دو‌پرتاب او موفق است. جلال آقامیری این دو‌پرتاب را پشت خط جواب می‌دهد. بازی در ۵۹ مساوی می‌شود. بازهم حمله نیک با فول گل ۳ امتیازی می‌شود. متین از کرنر بازهم با ۳ خود بازی را مساوی می‌کند. نیک این بار دو‌پرتاب ناموفق دارد و با اعتراضش تکنیکال می‌گیرد. ۳ پرتاب پیتر گریگوریان گل می‌شود. شیمیدر ۳ تکنیکال گرفته بود! هادی عامری سرپرست شیمیدر دیسکالیفه می‌شود. نیک جبران مافات می‌کند و با ۴ امتیاز پیاپی بازی را مساوی می‌کند. پارسا دوباره کوچین را پیش می‌اندازد. متین کارش را تکمیل می‌کند. آمایو دو امتیاز را پس می‌گیرد. گریگوریان پشت خط پرتاب آزاد کوچین را به ۷۱ می‌رساند. نیک دو پرتاب آزاد موفق دیگر می‌زند. ۳ امتیازی موفق متین اختلاف را بیشتر می‌کند. جوانان سبد بعدی را می‌گیرند تا ۷۶ بر ۶۹ پیش بیفتند!

کوارتر چهارم
۳ امتیازی پیتر اختلاف را دو رقمی می‌کند. دانک نیک کمی به شیمیدر روحیه می‌دهد. خود متین تلافی می‌کند. خطای غیرورزشی متین در میان قسم و آیه او اعلام می‌شود. یکی از دو پرتاب آزاد اسماعیلی گل می‌شود و نیک اختلاف را ۷ می‌کند. حرکت فوق تماشایی متین سبد دیگری در پی دارد و خطای نیک روی رحیمی او را پشت خط پرتاب آزاد می‌فرستد. رحیمی دوباره اختلاف را ۱۰ می‌کند. ۳ امتیازی حاجیان امید شیمیدر را زنده می‌کند. شهریاری با خطای نیک بازهم فاصله می‌اندازد و دو‌پرتاب آزاد موفق می‌زند ۳ بعدی حاجیان شیمیدر را به ۸۰ می‌رساند و با دو‌امتیازی شهریاری در حالت نامتعادل تایم اوت بعدی شیمیدر در راه است. در بازگشت پیتر با فول گل حمله‌ای ۳ امتیازی دارد. سماجت آمایو سبد بعد شیمیدر را در پی دارد. این بار پارسا فلاح سبد قمی‌ها را فرو می‌ریزد. سبد بعدی شیمیدر با فول گل همراه است، اما هاشمی قبل از پرتاب وقت استراحت می‌گیرد. پرتاب آمایو گل می‌شود. اما پرتاب پایانی و ۳ امتیازی پیتر گریگوریان تیز خلاص را بر شقیقه شیمدر می‌زند تا کوچین ۹۸ بر ۸۹ به پیروزی ارزشمندی برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
سلام و عرض خسته نباشید ☺لطفا بازی های بیشتری رو به این شکل تجزیه و تحلیل کنین
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
ماشالله متین اقاجان پور، آینده بسکتبال ایران
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->